Iubește-mă în iulie

IUBESTE-MA IN IULIESărută-mi ochii negri înc-o dată
În iulie
Ca niciodată
Și-ți scriu și amnistie
Pe vechea datorie
Că-mi stai de-atâta timp
În minte
Și nu-mi plătești chirie

De anarhie să fugim
Să stingem focul din cuptoare
Cu briza dulce dinspre mare
În valuri să topim
Privirile amare

 În iulie să-mi fii
În toate nopțile-aurii

Căci tu nu știi
Că în amurgul verii ceas
Din vremea ce ne-a mai rămas
De la armonie
La nebunie

E doar un pas

One thought on “Iubește-mă în iulie

Leave a Reply

