Iubește-mă-n aprilie

3356_548549761829061_984038808_n

Vorbesc cu luna din acatistier
Noaptea mă ştie puțin cam sfioasă
Emoții livrez prin curier,
Căci în aprilie sunt preacuvioasă.

Astept să-mi scrii cu îndrăzneală
Și să mă minți că sunt frumoasă,
Să mă resuscitezi din amorțeală,
În fiecare zi ploioasă.

Mai amăgește-mă că îți sunt totul,
Apoi minte-mă că m-ai mințit,
Iar popa-ți va ierta păcatul
Mințindu-l că te-ai cumințit.

Hai, fă-mi dulce-amarul!
Acum, iubește-mă-n aprilie…
Iar eu iți spun doar adevărul:
Am ochi adânci și gust de vanilie.

Leave a Reply

