Iubește-mă-n februarie

februarie 3

Când cerul se dezgheață silențios
Îți fur privirea până uit de-acasă
Și încă odată mă blestem
Mă tem, te-alung și iar te chem
Căci în adânc, admit că sunt o lașă

Dar seara, când uităm de tot de clasă
Și doar cu gândul îmi șoptești
Te rog tăcut, cu ochii-nchiși
Iubește-mă-n februarie
Atât cât inima te lasă

Apoi, când zorii se mijesc în ceață
Și ghioceii delicați prind viață
Cu ochii negri și buze de dulceață
Să mă iubești iar, în februarie
Când inima mi-e pusă pe avarie

Leave a Reply

