Bilet la cer – Adriana Pavel

De ziua mea, în anul de grație 2016, am primit un dar de suflet extrem de frumos, care m-a surprins și bucurat enorm.

Poezia mea “Bilet la cer” recitată într-o manieră unică de un mare actor.

Bilet la cer

Versuri: Adriana Pavel
Interpretare: Adrian Păduraru

Aș urca puțin la cer
Pe scări, cu liftul sau prin aer
Am întrebări fără răspuns
Gânduri și cuvinte nevorbite
Și niciun leac nu mi-e de-ajuns

Aș urca puțin la cer
Dar dus-întors e greu
Vreau să vorbesc cu Dumnezeu
Cu osteneală, din capitală
Caut bilet low-cost încă de-aseară

Leave a Reply

