Déjà vu de tine

1558464_259737820856281_1073091532_n

Cămașa se revarsă peste umeri,
Iar gândul tău s-aprinde-n mine
Ce rău ai fost! De ce mă superi?
Când aripa mi-o strângi, o frângi cu totul?!
Și nu mai știu nimic de mine,
Dacă să stau, să zbor..
Să tac, să te înjur
Și ce-o fi bine

În mintea-mi plină și nebună,
Te chem cu ochii-ntredeschiși
Cu toată gura te sărut și te dau dracu’
Timid, șoptit și pe furiș
Iar inima pe mine se răzbună,
Când simt stupid cât mi-e de dor
Cu-aceiași ochi, aceeași gură
Să mă omori și să m-adori.

Leave a Reply

