Iubeşte-mă-n ianuarie – cântec (VIDEO)

Poezia mea a devenit cântec.

Dulce şi suav precum mi-a fost starea când am scris aceste versuri…pe un şervețel într-un restaurant din Vâlcea, de pe marginea şoselei.

Iubeşte-mă-n ianuarie…

Muzica : Romeo Mocanu
Versuri : Adriana Pavel

Iubeşte-mă-n ianuarie
Cu foc la inimă
Şi fluturi în picioare,
Ca să-mi îngrop în minte
Mirosul cald de-acasă,
De cozonaci, de munte şi ninsoare.

Fă-mă să uit de mine
Până-n februarie,
Până la ziua mea..
Iubește-mă-n ianuarie!
În nopți și zile de Gerar,
Când totul e argint în zare.

Leave a Reply

