Rugăciune în ploaie

12304353_1100563853296094_8938859250798511790_o

Mai ții minte ploaia
Din cuvinte spuse în tăcere?

Când mâinile orfane
Din amorțeală se trezeau
Și-n toată lumea cea obscură
Doar ochii tăi îmi mai vorbeau
Întredeschiși, în ritmul ploii pe pervaz
Îmi murmurau
Pe-a vântului grav șuier
La cer mă ridicau.

Mai ții minte ploaia?
Când obsedant spontan
Spre nicăieri și peste tot
Cu simțurile împletite ne duceam
Și tu-mi erai pilot
Cu tine-n ochi mă înălțam
Printre dinți, cu universul tot
Aleluia! îți strigam.

Cât despre restul rugăciunii, știi..
Ochi în ochi uitam.

Leave a Reply

