Dacă în viața asta nu aveți timp, poate în cealaltă?

wpid-black-and-white-hand-vintage-numbers.jpg“Nu am timp”
“Sunt ocupat/ă”
“Vom vedea”

Cuvinte spuse des, mai des decât am vrea să le auzim, în spatele cărora oamenii se ascund. Da, eu cred că se ascund!

Dacă vrei cu adevărat să faci ceva, să mergi undeva, să te vezi cu cineva, nu ai cum. Pentru că nu ai timp. Bullshit!!!

Oamenii îşi refuză lucruri frumoase în viața asta, poate unele care contează cu adevărat, pentru că “nu au timp”.

Eu cred că sunt fie ipocriți şi se ascund în spatele acestei scuze pentru că NU VOR, fie nu mai ştiu cum să trăiască, şi-au pierdut simțul valorilor reale.

Una din două sau amândouă.

Dar nu-i nimic! Pentru oamenii de acest fel există viața de dincolo, cu timp infinit.

Ceilalți, tot mai puțini, trăiesc acum. Pot şi vor!

Cât despre mine, eu am mereu timp, pentru că vreau!

Leave a Reply

